ανοιχτή ματια στον κοσμο: Οι Sarpidonistas αναλαμβάνουν δράση .. στα Μάλια!: "Μετά τους Minoistas στο Ηράκλειο, τους Atenistas στην Αθήνα και τους Patrinistas, ήρθαν και οι Sarpidonistas στα Μάλια! Όπως αναφέρουν ..."
Μια καλημέρα θα σας πω με όλη την καρδιά μου Γιατί εγώ σας θεωρό τους φίλους μου παιδιά μου Φίλος του φίλου θα γενώ και θα το διαδώσω Οπού μπορώ κι όπου στηθώ χωρίς να μετανιώσω Όλοι μαζί να γίνουμε, φίλοι σε μια παρέα Και τους εχθρούς θα βάλουμε από εδώ και πέρα Στόλισε τον καθρέπτη σου μένα χαμόγελο σου Κι άφησε μίσος, να περνά απτών εγκέφαλο σου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου