Μια καλημέρα θα σας πω με όλη την καρδιά μου
Γιατί εγώ σας θεωρό τους φίλους μου παιδιά μου
Φίλος του φίλου θα γενώ και θα το διαδώσω
Οπού μπορώ κι όπου στηθώ χωρίς να μετανιώσω
Όλοι μαζί να γίνουμε, φίλοι σε μια παρέα
Και τους εχθρούς θα βάλουμε από εδώ και πέρα
Στόλισε τον καθρέπτη σου μένα χαμόγελο σου
Κι άφησε μίσος, να περνά απτών εγκέφαλο σου
Nikos Rousakis Στηρίζομαι προσφέρομε, στην τράπεζα αιμοδοσίας Μαλίων, όλοι όσοι μπορούμε σήμερα, καλώ είναι μπούμε στην ομάδα λήψης, να δώσομε λήγω από το αίμα μας, για την τράπεζα μας, εμείς ίσως να το χρειαστούμε αύριο
Nikos Rousakis
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτηρίζομαι προσφέρομε, στην τράπεζα αιμοδοσίας Μαλίων, όλοι όσοι μπορούμε σήμερα, καλώ είναι μπούμε στην ομάδα λήψης, να δώσομε λήγω από το αίμα μας, για την τράπεζα μας, εμείς ίσως να το χρειαστούμε αύριο