Μια καλημέρα θα σας πω με όλη την καρδιά μου
Γιατί εγώ σας θεωρό τους φίλους μου παιδιά μου
Φίλος του φίλου θα γενώ και θα το διαδώσω
Οπού μπορώ κι όπου στηθώ χωρίς να μετανιώσω
Όλοι μαζί να γίνουμε, φίλοι σε μια παρέα
Και τους εχθρούς θα βάλουμε από εδώ και πέρα
Στόλισε τον καθρέπτη σου μένα χαμόγελο σου
Κι άφησε μίσος, να περνά απτών εγκέφαλο σου
Σάββατο 21 Μαΐου 2011
Ηλιαχτιδες στο Δασος!!! μια πραγματικα πανεμορφη συλλογη φωτογραφιων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου