Μια καλημέρα θα σας πω με όλη την καρδιά μου
Γιατί εγώ σας θεωρό τους φίλους μου παιδιά μου
Φίλος του φίλου θα γενώ και θα το διαδώσω
Οπού μπορώ κι όπου στηθώ χωρίς να μετανιώσω
Όλοι μαζί να γίνουμε, φίλοι σε μια παρέα
Και τους εχθρούς θα βάλουμε από εδώ και πέρα
Στόλισε τον καθρέπτη σου μένα χαμόγελο σου
Κι άφησε μίσος, να περνά απτών εγκέφαλο σου
Εμείς και μόνο εμείς θα είμαστε υπεύθυνοι από εδώ και πέρα Ακούμε ακραία πράγματα τελευταία στην χώρα μας, ακούμε προπηλακισμούς πολιτικών, γιουχαΐσματα, ακούμε παράξενα πράγματα για της παρέλασης Ξέρομε όλοι ότι, περνάμε την ποιο δύσκολη οικονομική περίοδο, αναγνωρίζομε ότι ευθύνονται όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων 40 σαράντα χρόνων, γνωρίζομε ότι η πατρίδα μας έχει φθάσει στο χείλος του γκρεμού, έχομε φθάσει στα όρια μιας πολύ οδυνηρής χρεοκοπίας, κάποιοι άνθρωποι πάλεψαν και παλεύουν τους τελευταίους μήνες, καλώς η κακός, με όποια λάθη τους, σήμερα το πρωί, μετά από ολονύχτιες μαραθώνιες ευρωπαϊκές διαβουλέψεις, καταφέραμε άλλη μια φορά να έχομε ένα ξεροκόμματο στο τραπέζι μας, να έχουν τον μισθό τους αύριο όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, όλοι οι συνταξιούχοι. Να έχομε τις λιγοστές όποιες καταθέσεις για ώρα ανάγκης στης τράπεζες, να έχομε έστω και προσωρινά τις όποιες περιουσίες μας καλώ θα είναι να το αναγνωρίσομε και να το σεβαστούμε. Να αφήσομε τα πράγματα να ηρεμήσομε λήγω Και ο αγώνας να ανασυνταχτεί νηφάλια, και προγραμματισμένα, να αποτρέψομε άλλα λάθη στο μέλλον, όλοι μαζί να βγούμε μπροστά στον αγώνα, από όποιο μετερίζι μπορούμε, Δικαιολογίες, και φταίνε οι άλλοι να μην τα επικροτούμε Εμείς και μόνο εμείς θα είμαστε υπεύθυνοι από εδώ και πέρα
Εμείς και μόνο εμείς θα είμαστε υπεύθυνοι από εδώ και πέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούμε ακραία πράγματα τελευταία στην χώρα μας,
ακούμε προπηλακισμούς πολιτικών, γιουχαΐσματα, ακούμε παράξενα πράγματα για της παρέλασης
Ξέρομε όλοι ότι, περνάμε την ποιο δύσκολη οικονομική περίοδο, αναγνωρίζομε ότι ευθύνονται όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων 40 σαράντα χρόνων, γνωρίζομε ότι η πατρίδα μας έχει φθάσει στο χείλος του γκρεμού, έχομε φθάσει στα όρια μιας πολύ οδυνηρής χρεοκοπίας,
κάποιοι άνθρωποι πάλεψαν και παλεύουν τους τελευταίους μήνες, καλώς η κακός, με όποια λάθη τους,
σήμερα το πρωί, μετά από ολονύχτιες μαραθώνιες ευρωπαϊκές διαβουλέψεις, καταφέραμε άλλη μια φορά να έχομε ένα ξεροκόμματο στο τραπέζι μας, να έχουν τον μισθό τους αύριο όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, όλοι οι συνταξιούχοι.
Να έχομε τις λιγοστές όποιες καταθέσεις για ώρα ανάγκης στης τράπεζες, να έχομε έστω και προσωρινά τις όποιες περιουσίες μας
καλώ θα είναι να το αναγνωρίσομε και να το σεβαστούμε.
Να αφήσομε τα πράγματα να ηρεμήσομε λήγω
Και ο αγώνας να ανασυνταχτεί νηφάλια, και προγραμματισμένα,
να αποτρέψομε άλλα λάθη στο μέλλον,
όλοι μαζί να βγούμε μπροστά στον αγώνα, από όποιο μετερίζι μπορούμε,
Δικαιολογίες, και φταίνε οι άλλοι να μην τα επικροτούμε
Εμείς και μόνο εμείς θα είμαστε υπεύθυνοι από εδώ και πέρα