Μια καλημέρα θα σας πω με όλη την καρδιά μου
Γιατί εγώ σας θεωρό τους φίλους μου παιδιά μου
Φίλος του φίλου θα γενώ και θα το διαδώσω
Οπού μπορώ κι όπου στηθώ χωρίς να μετανιώσω
Όλοι μαζί να γίνουμε, φίλοι σε μια παρέα
Και τους εχθρούς θα βάλουμε από εδώ και πέρα
Στόλισε τον καθρέπτη σου μένα χαμόγελο σου
Κι άφησε μίσος, να περνά απτών εγκέφαλο σου
Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015
έναν άνθρωπο συναντώ και ρωτάω τι είναι η Αγάπη ; ο άνθρωπος δάκρυσε γιατί κι' αυτός αγαπάει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου