Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Περνά η χαρά και ΄χω ανοιχτά, μιλώ τση, μα δε μπαίνει και πάει αλλού που είναι κλειστά και στέκει κι ανημένει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου